Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anja

Posted by afzan On Monday, January 28, 2013 5 comments


Pejam celik pejam celik dah dekat tujuh bulan aku dok berjauhan dengan anja sorang ni. banyak perangai-perangai baru yang dia belajar nun di kampung sana. kalau bab manja tu toksah ceritala dia punya manja macam mana. dengar kabor sekarang tengah dok seronok main masak-masak. terpaksa hujung minggu ni beli pinggan mainan bagai, biar dia terer masak macam ibunya! tak sabar nak jumpa anja minggu ni. kita gi legoland eh, naik naga biar tercabut kepala (pinjam ayat rizmi..)..

5 comments:

maitimie said...

anja makin comel lah!

Tuan Cimot said...

dear anja haifa,
sesungguhnya dragon tu xscary mane..anja haifa akan suka dan nk naik 10x nt..kehkehkeh..

Wak Gelas™ said...

chomeyy kanns..,eHHee

Alin Marlini said...

bdk mata bollat :)

MommyRizmi said...

anja oh anja...