Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mengintai dari tirai jendela

Posted by afzan On Sunday, May 22, 2011 16 comments



Ni la jadinya kalau dah duduk sorang-sorang ni. serba-serbi tak menjadi. mati kutu dibuatnya. duduk salah, baring salah, tgk tv serba tak kena! dulu paling tidak boleh jugak bawak bergusti dengan rizmi. sekarang intai jela apa-apa yang patut. jangan kena cop stalker sudah.



Godek-godek photoshop last-last jadik macam ni.adeh! takpe org puteh kabor ini ART.

**p/s: rindu kamu bertiga :)

16 comments:

adrenalina said...

lorh...kesiannya..sabar lah pak afzan! mereka pasti merindui pak afzan jugak

TiKa LEh said...

ngendap anak dara jiran ek?hahah..bahaya2..

Nurr Kasih said...

ya art :)..jgn skodeng yg lain huhu..

~najwa~ said...

kena selalu balik kampung le kalo gini ;)

afzan said...

adrenalina: pak? rasa makin tua la pulak macam tu. cis! saya masih 20an

afzan said...

tikaleh: mana ada, paling kuat zoom pun masih tak nampak dalam rumah. haha

afzan said...

nurr: positive mate. positive :)

najwa: takpe pas ni balik kampung terus angkat diorg bertiga balik sekali. hows that sound?

adek dah besar said...

bila duduk sorang sorang, kerja nya menghendap bini orang aja.

Faaein Talip Roy said...

yup.. memang art pun.. nice lah incek afzan.. huhuhu.. =]

eda_ej said...

tahap keboringan yang melampau ni.. sabo ye.. hehehhe..

yangyuyu said...

hehe...sian...lama lg tu berpantang eh..

ejai_ej said...

hahahah.. kalo aku pon tepu dude.. masa ko dah sampai, masa aku tatau la biler.. kita tunggu sesama.. hahahah...

NM02 said...

singgah sini terus follow. jom tukar link. like yr blog.

kalu sudi, jom follow ai plaksss..

*__"

Aiman Ariffin said...

wow! from nothing to something. it is a work of art! :)

afzan said...

adek: cis ini sudah lebih!

faeein: thanks :)

eda_ej: takpe nanti encek ejai pun macam aku jugak. tapi bilala gamaknya?

afzan said...

ummie: itu dulu, sekarang tidak lagi :)

ejai: ko jangan tarik handbrake pulak. haha!