Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cita-cita

Posted by afzan On Tuesday, February 01, 2011 21 comments



Bilamana rizmi mula bermain dengan stethoscope mungkin dia telah memilih kerjayanya di masa hadapan? iskh anak-anak zaman sekarang, tidak macam kita dulu-dulu kalau di tanya oleh cikgu apa cita-cita kamu bila besar, semua pakat-pakat nak jadi askar, polis ataupun cikgu. tapi anak-anak zaman sekarang bila ditanya semua pakat-pakat nak jadi artist? erk, aku berkerut dahi!


21 comments:

Eryati said...

hikhikhik...nk jd artis? anak kwn sy nk jd otromen

~najwa~ said...

Irfan pun suka main2 stethoscope ibu...tp mmg kena sound awal2.... jgn main2, ada kuman...heheh.
kdg2 kita yg bekerja kat hosp ni membawa kuman ke anak2 kecik di rumah..ehe.

anyway, moga tercapaila cita2 rizmi..bagus-bagus..

bjay69 said...

apa salahnya artis. asalkan berpelajaran...

Kayun said...

saya dulu nk jd artist bkn artiste..hehe

white rose said...

artis?
ok laa tu...

artis NASYID...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

artist yang mana satu tu ?


kalau terlibat dengan 'art' baguslah. Jarang anak melayu minatnya ke arah situ.

kalau yang glam itu....risau, seram, semua ada...

iKhRam said...

nnt jgn salahkan cikgu.. salahkan media massa k? hahahah !! comelnyer.. doa2 la bila rizmi dah besar, saya yang jadi cikgu sains nyer.. amin..

TiKa LEh said...

rizmi nk jd artis ke??bguslah dr rafael benitez..hehe..
tp nmpk bulat ini budak skrg..

afzan said...

eryanti: ultraman? pehh tinggi imaginasinya :)

najwa: itula, tapi nak buat macam mana. mmg kerja berdepan dengan segala virus & kuman. so kena cautious la

afzan said...

kak rin: semenjak dua ni banyak reality tv bercambah, ramai yang menuju ke arah tu dah. adeh!

kayun: sama dengan je tu ;P kalau yg berkait rapat dengan ART bagusla. tapi menyanyi pun satu art apa?

Sasa Al-Sharif said...

pengaruh dunia hiburan bro. drama budak pun skg tak boleh pakai. GBS, dua watak teladan samada dorang akan ikut watak budak hero atau pembuli

MonizaM said...

rizmi cuma nk jd artisan ..mcm ayahnya yang dh macam photographer professional

eh knp aku xleh tgk gambo rizmi nih.. adeh!

RaNiA said...

dh ada gaya seorang doktor dh tue..;)

cik nur said...

amboi comel jer dia moga jadi anak yang soleh yer :)

NOOR FATIN said...

ala comelnya. hehe smg tercapai cita2nya :)

bukan photographer said...

teringat dulu kecik2 cita-cita nak jadi doktor..tapi apakan daya, malas belajar..

Mr. TN_SkY said...

ahaha..Ok la tuh..kang rizmi pilih ajdi batman cane kan? batman ok algi..lau superman? hahha..x ke naya spenda kai kt luar! haha :-p..just joking..:-D aa...gud pilihan dye...moga berjaya mencapai cita2 hehe..comel!

KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA???

Nurr Kasih said...

rizmi nak jadi doktor le ni..hehe..comel. moga menjadi anak yg soleh..ameen.

CikBulat said...

Wahh ! rizmi makin tembam. lama akak bulat tak datang sini. heheh~

i am S!L4H.. said...

abis2..
baik pkcik hati2..haha

nadiah daud said...

aloloh.. comelnye....