Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rizmi pre-raya photoshoot

Posted by afzan On Wednesday, August 25, 2010 11 comments

"Pon pon pon pon..!" bunyi horn motor posmen nyaring kedengaran kat luar - tandanya baju melayu yang nenek poskan dah sampai. yeay! akhirnya siap gak baju melayu serba purplish maroon untuk dilaram pagi raya nanti - ibu, daddy & rizmi sedondon. barula nampak 1family, PM kata. senang nak cam dari jauh.

Belum sempat raya, rizmi dah melaram dulu. ingat nak fitting je. last-last dia rasa seronok plak. terus beraksi depan kamera dengan gaya tersendiri. alamak, tak surprise la raya ni sebab orang dah tau baju kaler apa.


rizmi dengan gaya duduk yang ala-ala melukah. sib baikla pakai pampers, takdela exposed sangat. apa-apapun kereta tetap di tangan



masih lagi duduk tapi dengan aksi berbeza. vrooooomm, vroooomm tak sabar katanya nak balik kampung. boleh tengok ayam. maklumla kat bandar susah nak jumpa ayam hidup. "anak-anak ayam" ramai!



alahai rizmi.. sungguh payah nak amik gambarnya, tangan kaki tak duduk diam



dah bukak bunga silatla plak.. yah yah yah yah katanya. nak ajak bersilatla tu apa lagi



dedek, cover-cover skit gigi tu. malula orang nampak..ya macam tula, nice!! hahaha



bila dah penat beraksi, camnila jadinya. pasni daddy belanja minum peel fresh eh. takpe, dedekkan puasa yang yuk je~~

11 comments:

NoUse4@Name said...

huhuhu..terbaek la...bawa la pegi mutiara rini..hehehe

afzan said...

nak bawak gi mutiara rini camne dah memang aku berkampung kat sini?haha

nanti kalau ada masa aku bawak rizmi gi photoshoot kat sana

an-nidxam said...

nama manja dia dedek ke?
hehehe kiut :p

afzan said...

yup nama manja tu nizam, ko nak nama manja gak ke?haha. nanti aku carikan

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, tomeinya adik ni dengan baju raya dia, jangan pakai lama2 tau adik, karang basi baju tu...

Selamat menjalani ibadah puasa...
Balik ke Lepih ke raya ni, deme dok mana yek..?

afzan said...

lipislady: dulu keh dok taman pertama, pastu pindah kechor. balik lepih? mesti, itu satu kemestian..dah siap buat calit kat kalender lagi takmo bagi lupa :)

diana said...

anak saye lak,baju kurung
tak mau pakai..
pastu kalau balik kampung tak mau tengok ayam..
ayam tu menakutkan katanye..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Afzan;
Malam baru sampai sini.


hensemnya Rizmi.. amboiii..bergaya betul.

aok orang lipis ke? suami pun dari sana.


p/s cuba tukar kotak komen ke pop-up window. jenis camni susah nak komen, lebih2 lagi kalau ofis ada proxy. rumah baru boleh.. hehe.

afzan said...

diana: anak pompuan memang penakut skit.hehe

azrina: a'ah org lepih. husband lepih kat mana?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hubby dari Tg Besar,Benta.

afzan said...

Tg Besar? tau sangat tempat tu. dekat ngan kg Budu kan? so balik lipis ke raya ni?