Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aboh

Posted by afzan On Saturday, April 13, 2013 0 comments


Semenjak dua ni, aboh aku asyik mengeluh kerjanya yang semakin menimbun saban hari. dulu pernah juga aku suruh dia pencen awal, tapi dia kata boring dok kat rumah dan panjangkan opsyen pencennya sampai 60. last-last baru ni, dia ngadu kat aku nak pencen taun depan pulak. mungkin rakan-rakan yang seusia dengannya dah opted untuk pencen, maka takdela kawan-kawan seusia kat pejabat gamaknya. aku ON kan je. infact aku dah sarankan dia pencen bulan 3 tahun ni, tapi dia nak sambung juga :)

p/s: rokok ditangan tu hanyala lakonan semata-mata. hakikatnya, 
kitorang sekeluarga memang bukan perokok tegar, melainkan ipar-ipar ku je.

0 comments: