Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Merenung tajam

Posted by afzan On Wednesday, June 29, 2011 18 comments



"Apa pandang-pandang?" pehhh, bekeng sungguh mamat ni. ni kalau dia dah buat muka macam ni baik cepat-cepat angkat kaki. takut-takut silap haribulan orang makan mee kari kita makan kaki. rizmi semenjak ada adik ni lain macam dia punya perangai. tapi dia sayang adik dia :)

18 comments:

yangyuyu said...

biasa tu nk perhatian:)

MommyRizmi said...

" tak nak awan diddy..tak nak awan bu"..sian anak aku..

Nurr Kasih said...

garangnya rizmi..tgh jeles lagi kot huhu..

ejai_ej said...

huhuhu.. serious.. mmg garang muker die bhai.. aku pon takot.. isk... naseb baik die tak hempas camera ko zan. hahah

afzan said...

ummi: tula pasal. takpe, mmg aku ditugaskan untuk menjaga dia pun

mommyrizmi: dalam-dalam tanak awan bila mintak susu cepat je...

nurr: biasala org bila dah ada adik ni. tak boleh manja lebih org kabor

afzan said...

ejai: takdela, masa ni aku soh dia buat muka garang. kalau dia tgh marah then aku nak ambil gambar memang cari bala org kata!

CikBulat said...

haha. tau xpe, lepas ni boleh pinjam rizmi utk jadikan dia model =DDD

eda_ej said...

takot acik nengok..

~najwa~ said...

beria mata dia - nak buat2 garang, heheh....



mesti dalam diam, dia masih jeles kat adik ni...huhu

Wanie said...

comel walopun buat muke garang..hehe
die jeles ngan adik eh?

TiKa LEh said...

hahah. tenung rizmi balik dgn tajamnya..hahha

Siti Arfah said...

Grg betol muka rizmi. hehe. Jd slung la bez rizmi ! Leh buli~buli adek. hehe . * Gurau2. ^^,

afzan said...

bulat: boleh, boleh. tapi ada pengerasnya

eda_ej: acik jangan cuak2. mamat alan kan ada

najwa: tapi kalau dia marah betul2 mata cam tu memang kena jaga-jagala

afzan said...

wanie: takla, dia sayang adik dia

tikaleh: aok berani ke?haha

iKhRam said...

masa kecik2 ni memang mcm tu..
saya dulu dengan adik perempuan saya, kerap juga bergaduh masa kecik2..

dah besar2 memang rapat.. sampai study skrg pun kat tempat yg sama dan jurusan yg sama..

adikku, juniorku
adikku, kesayangan ku.. hahaha

i am S!L4H.. said...

uihh garangnye. mcm the rock kcik2. haha

afzan said...

silah: the rock? did u smell what the rock is cooking?

i am S!L4H.. said...

yeahhhhh. ntah ape la yg the rock tu masak. haha