Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bila mereka senyum

Posted by afzan On Sunday, June 19, 2011 18 comments


Bilamana mereka berdua senyum macam ni, dada yang tengah berombak boleh jadi ada taman. itulah penangan senyuman namanya. last-last kita pun turut tersengeh bagi membalas senyuman. kira senyum ni cara bertegur sapa yang paling mudah. tak perlu membazir air liur untuk berkata-kata, dan boleh dilakukan pada bila-bila masa dan sesiapa sahaja. peh!


si abang yang suka benar bermain dengan bantal-bantal dan kusyen-kusyen. jap je aku kemas, lepas tu dia buat pondok-pondok semula. bila nak marah, dia senyum macam ni terus boleh jadi u-turn.adeh!



si adik yang baru belajar nak senyum. apa yang buat dia geli hati aku pun tak tau. kalau dia tgk maharajalawak ni boleh terbahak-bahak dia ketawa ni. haha

18 comments:

NasZ said...

comey la dorang..geram..heh..

DENGKI ...

Aiman Ariffin said...

awwwwwwwwwww they are so adorable. the power of kids! nothing can beat them haha

schaze zainn said...

ala somel nya!

garam geram geram =D


new entry : BUSUK la Bau Badan!

afzan said...

Nasz & schaze: thanks

aiman: spot on lad :)

iKhRam said...

alahai..
comel2 senyuman anak-anak mr afzan kita nie.. huhuh

~najwa~ said...

mommy dia udah keje balik kah? comel2 anak korang..

TiKa LEh said...

comel2 mcm mummy diorg jgk...ada umina sikit..hahah

MommyRizmi said...

tika leh: wahh..time kasih atas pujian itu..ni yg nak blanja tika leh mkn nasi kat umah nih..hehehehe..

najwa: saya blom keje lagi..hujg bln 7 nnti baru start keje blk..=)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

dua-dua comel.

secontoh aje rupanya lah Afzan...

adek dah besar said...

baka anak jenis kuat tersengih biasa la.

mimi: 'tak awan acu'. kah kah kah. rindu beb. really miss dat words.

adek dah besar said...

baka anak jenis kuat tersengih biasa la.

mimi: 'tak awan acu'. kah kah kah. rindu beb. really miss dat words.

MommyRizmi said...

adek dh besar: "acu..ba..ta..sa.."..hahahhaha...takleh lupa da

najwa:tumpang tanya..awk batch ct khadijah ke?

adrenalina said...

abang ngan adik sama2 comel!!! adakalanya senyum juga boleh membuatkan hati yg gundah terus jadi gembira..tidak kira apa masalah yg dihadapi

eda_ej said...

sonok kan bile tengok anak2 senyum.. kalau monyok kite pon susah ati.. =D

afzan said...

ikhram: senyum itu sedekah :)

najwa: belum lai. kata cuti 3 bulan

tikaleh: umina? tang mana yang sama tu? acer citer

afzan said...

kak reen: fotostat je senang nak cam nanti. hahah

adek: baru skang rasa rindu ngan anak sedara. bila dia ada, suka buat dia cengengen. btoi ka eje ni?

afzan said...

adrenalina: spot on :)

eda: tula pasal. sampai kita2 sekali jadi monyok dibuatnya

Siti Arfah said...

Hahah. Comey2 blaka. Senyuman yg menawan hati. :)