Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The art of strumming

Posted by afzan On Friday, November 26, 2010 16 comments



tidak semua orang pandai bermain guitar, hanya segelintir sahaja yang mampu mengalunkan melodi indah. aku misalnya memang fail dalam instrument tali seperti ini. tangan agak kekok untuk merencanakan chords. cis!



walaupun string kekurangan satu, tapi apaadahal! asal boleh memainkan lagu "anda rasa gembira" itu sudah lebih dari cukup :)

16 comments:

A FUN DEE said...

main gitar juga? menarik.. multi talented =)

~terataibungaindah~ said...

1st pic sgt c0ol!=p

Nurr Kasih said...
This comment has been removed by the author.
Nurr Kasih said...

layan gitar juga..cool. nice pic :)

yangyuyu said...

org lelaki kalau pandai main gitar nampak macho:)

AngahSayang2314 said...

afzan dulu kan??kan?? masa zaman sekolah angah memang suka hubby main guitar tue la detik2 angah suka kat hubby angah.. apa2 pun hubby angah main kan guitar masa kitaorg kawen so sweet hehehe..

lepas tue kan??kan?? bukan setakat guitar jer drummer pun dia pandai hehehe malah dia ada kumpulan jamming lagi

afzan said...

afundee: niat di hati memang macam tula, tapi apakan daya jari sedikit pengkor

afzan said...

nurr: layan juga, tapi kadang-kadang :)

afzan said...

yangyuyu: kira aku yang yang tangan bangku ni tak nampak macho la eh :(

nadey said...

nadey try main gitar blaja ngan org.....smpai org tu fed up!!!!!! xreti2.....kihkihlkih (ape dose aku????????)

PhotoGraphic said...

nampak ade tulisan pahang...hehe..org pahang ke ni?

afzan said...

PG: absolutely. semangat kelipisan menebal dalam diri ni. haha!

PhotoGraphic said...

lohh...org lipis rupenya..ingatkn negeri lain2..hehe

afzan said...

itu sudah semestinya :)

akmafaizal said...

apa yang penting?... kita hepi.hepi..yang penting kita hepi..awok main, koi sumbangkan lagu..ok hehe..ada berani?

afzan said...

akma: macam lagu versi wonderpets la pulak koi dengor