Saturday, July 17, 2010

Zooming trough the skies

Sebenarnya aku takde gambar baru nak di upload. dah lama tak gi "menembak", skang ni sibuk dgn writing & research. tu yg terpaksa slow down skit. godek punya godek hdisk, akhirnya ada gak gambar utk disharekan. gambar2 ni aku amik masa nak balik dari KK. so layankan je:

masa ni baru kol 6.35pg, kalau kat semenanjung baru nak bgn subuh ni, haha


zooming through the skies. baru take off dari KK airport. lepas je seatbelt indicator off, terus aku on kan camera


nak tido mata lak takleh lelap. rizmi & mommy tgh dok syok layan mimpi. ajib jgn citerla, dah berdengkurpun..aku lak tgh dok lenguh riba rizmi. tapi sempat gakla snap beberapa keping gambar


dah nak sampai senai. kalau tak silap ni kat pasir gudang kot. sbb banyak je tankers come and go


takde kena mengena ngan tajuk di atas. sbb gambar ni di ambil hari sblmnya kat KKIA - architecturenya sgt unik

No comments

© aku, dia & lensa
Maira Gall