Tuesday, January 01, 2013

Kelas Kemahiran Hidup


Dulu djaman sekolah aku teringat bilamana waktu kelas kemahiran hidup aku mula jadi serba salah. kalau buat kerja kayu atau pasang alat elektroinik yang berlip-lap dan berbunyi nyaring buzzer aku layan jugak; tapi ini bab-bab belajar menjahit. ceh ada beberapa teknik yang cikgu aku ajar, aku dah lupa namanya. nasib baikla aku jenis yang dengar cakap cikgu. jadi hari ini, berjaya jugak aku menjahit seluar sekolah rizmi untuk pakai hari pertama dia sekolah esok (disebabkan pinggang terlalu besar). kualiti jahitan aku tolak tepi, kalau seluar tu mampu bertahan sampai jumaat ni kira aku dah berjaya, sebabnya wife aku akan pulang dari KB khamis ni. yeah!

1 comment

azizah said...

lol.. bertahan daddy.. skill KH mmg kena ada klu ada anak2 kecik ni..

© aku, dia & lensa
Maira Gall