Saturday, December 29, 2012

Masterchef 3


Disebabkan orang rumah nun jauh di kelantan sana, dan bibik aku (nanato) yang seronok berjimba ke KL hari ni, maka aku terpaksa memotong bawang mengasah pisau bagi menyediakan sajan makan malam aku dan rizmi malam ni. menu tak gah mana, cuma ayam masak kicap black pepper, telur hancur (fevret rizmi), handmade popcorn chicken :), jalapenos cheese sauces, thai dipping sauce dan sambal lada gesek garam (fevret orang lepih ni yang mana aku berjaya kutip dalam 10 biji lada merah tepi rumah hitam petang tadi). peh boleh tahan jugak aku masak, agak-agak bolehla try ujibakat masterchef 3 nanti ye dak?

7 comments

MommyRizmi said...

wahhh..mantap!!cayalah yayang..hehehehe..mesti byk jemi mkn ni..

afzan said...

rizmi kalau ngan kicap memang tak toleh kiri kanan. tunduk je dia makan. siap nasi tak cukup pulak walhal lauk banyak lagi.. cis!

MommyRizmi said...

buruk benor pinggan kita..wakakakkaa...

afzan said...

ke dah nak rasmi corelle tu? ehem kitorang ON je. hahah

Tuan Cimot said...

hebat2..

Marilyn H said...

Nice blog

Marilyn H said...

This is a great post, thanks for writing it

© aku, dia & lensa
Maira Gall