Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Che Lah Masterchef

Posted by afzan On Sunday, October 14, 2012 10 comments


"tak tau, ntahla saya tak tau. ermm tak tau..." come onla che lah. berusaha sikit nak jawab tu. kalau tak tau pun tembak je. untung-untung boleh kena. bab-bab control ayu, memang juara :)

10 comments:

MommyRizmi said...

amboiihh..layan masterchef nampaknya..

afzan said...

takla, tgh tgj rizmi main ngan atuk.
"kukus kering panggang kukus", atuk dok ulang ayat tu je!

Anonymous said...

Kukus grill panggang la! Hahaha..

Btw nyampah gak cik lah tu. tp dlm byk2 die la lurus bendol and x ngumpat org

afzan said...

@anon: itu ayat atukla :)

MommyRizmi said...

oo..ejek abah kita yer..kita report kat abah..

iKhRam said...

amtara ramai-ramai peserta,
dialah yang paling saya boleh terima.. yg lain tu.. huh !

naseb terselamatkan..??
tp geram jugak hafiz tu terkeluar..

Cik Kamoo said...

tak suka la dia nie ...

Alin Marlini said...

betul2...tapi kadang2 ayu jugak..hehehe

Anonymous said...

sukalh che lah ni...menggoda

Tuan Cimot said...

pergh,lyn masterchef tu..kami layn masterchef selebriti je..hahaha