Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Silhouette: Sayang Kamu!

Posted by afzan On Monday, April 16, 2012 16 comments



Dah lama aku nak post gambar ni semenjak pergi makan-makan kat ptp tempoh hari. tapi aku simpan. rugi publish awal-awal. nanti dah takde modal. budak kecik dalam gambar ni kurang 8 hari nak satu tahun :). dah besar anja ni yek!

16 comments:

Faaein Talip Roy said...

wah... nice silhouette!..

pasti makin comey si anje ni..

lepas ni post pic dia pulak.. ^^

eyqa amin said...

anje~~~~~
si comel itu akan makin membesar dgn girangnye. hee ^^y

Azian Elias said...

salam kenal..


akak pun suka ambik gambar. tapi tak pro macam u lah.. main tangkap je..

eda_ej said...

dah nak setaun??? rase kejap je kan.. =D

LadyD said...

ala..anja ngan abahnya, dok sama2 kat jb ngan LadyD pon tak pernah nak berjumpe..errkkkk...

Rtp Farra Arisha said...

i bet there's something 'WOW' ini this photo!

c'axoera ヅ said...

terbaeeeekkk..! eyh ko takde instagram ke..?

yangyuyu said...

good one

Alin Marlini said...

cantik sangttttttt

Tuan Cimot said...

kejap je setahun..mcm bru je lahir bdk ni..hoho

c'axoera ヅ said...

keh keh keh...aku dtg nak kasi ni haaaa :p

http://ch000tz.blogspot.com/2012/04/www-24-chasing-shadow.html

faizal ridzuan said...

manjenye name anje.. huhuhu... semoge anje jadi anak yg solehah untuk mak ayah... ayah anje.. milo ais aku mane????? hahahhaha

Fabulous Me said...

Alololololo besau dah. Semoga jadi anak yang baik ye Anje.

LidiaSuraya said...

Anjeee je bunyinya kan. Mkn kt ptp? Mana tu meh share skit... Bley mngetest lepas ni..

c'axoera ヅ said...

hahaha ku dtg lagi tapi nak jual ipad2 plak kat sini heheheh http://ch000tz.blogspot.com/2012/04/ipad2-for-sale.html

~US~ said...

lama weh ang tak on9.. sihat ka?