Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudah Merangkak

Posted by afzan On Tuesday, January 31, 2012 12 comments




Anja ni dah laju merangkak sekarang. meniarap-meniarap dah tak main lagi aa. dulu bukan main eksyen nak skip merangkak terus nak belajar jalan. tapi kalau bab-bab memanjat sofa atau meja serah kepada dia.

p/s: kesian anja sebab kena demam campak :(

12 comments:

Tuan Cimot said...

ala anja ni..agak2 culik satu mlm ke utm ngamuk x anja ni??nak ajar dia berlari..heheh

Rtp Farra Arisha said...

hello si cantik. semoga cepat membaik :)

~najwa~ said...

bibir anja seksis....ehe.

get well soon anja comel.

gadisBunga said...

amboi mata diaaaa!

*

kene demam campak kecik2 takpe. parut cepat hilang.

Fabulous Me said...

Nomeyyyyyyyyy gils!

LadyD said...

caaak anjaaaaa...........acik rindu tau ngan dak mata bolat nih.


errr....aunty, excuse me.eheh...

eda_ej said...

dah merangkak??? cepatnye.. =D

Papa Mifz said...

Mifz nak berkenalan dgn anja boleh...hehe

eyqa amin said...

she soooo cute!!!!!

comel sgt :D

MommyRizmi said...

anja bucuk macam..!!!

afzan said...

tikaleh: kalau handal nak dengar dia menangis silalah..

najwa: seksi? kiranya bibir aku seksi jugakla ni ye dak? sbb dia ambil bibir aku. hahaha

mifz: boleh boleh boleh

afzan said...

eda_ej: dah laju dah pun sekarang dah kuat memanjat dah pun. adeh!

gB: campak dia punya parut tak sehorror chicken pox