Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bajet 2012

Posted by afzan On Friday, October 07, 2011 21 comments



Bajet? apa bajet-bajet..? yang aku tau brader ni "bajet" macho je buat pose ala-ala abang jaga pintu disko ni. kalau nak tau bajet@belanjawan 2012 boleh pegi belek utusan/berita/sinar harian esok. harian metro jangan pulak selak, situ banyak citer-citer hot lucah je. ceh!

21 comments:

Faaein Talip Roy said...

pic tu bajet macho la brader.. hahaha.. dah selak2 dah tadi.. tapi mak eden yang baco.. eden dengau ajo.. hehehe..

mirakim said...

u pnye bajet mmg terlbey la..
ahaha

bobiedanbad said...

bro u mmg pandai bajet hehehe

afzan said...

faaein: dia memang suka buat bajet macho!

afzan said...

mirakim: disclaimer, this is not me!haha..

bobie: last-last aku terbeli metro tadi.ni semua angkara cerita "2000 panggilan dedah kekasih gelap:. hampeh!

sis92 said...

ingat dah cukup kacak la posing camtu hehe
metro mmg sentiasa hot
jmput komen2 di blot :)

adrenalina said...

lamenyer tak singgah sini hehehe...

Ungu Violet said...

xsuka baca metro..sensasi je lebey...huhu...kadang2 baca gak..hehhehh

haniaiman said...

ujung tahun udah mari..meh kita bajet p holiday!

Lawsonia said...

metro lah best..tak politik sgt..hahaha..

afzan said...

sis92: itu bukan kacak, tapi mengangkat dada namanya

adrenalina: tu la pasal, mana cik ni menghilang

afzan said...

unggu: yes, metro is irresistible. nak-nak bahagian sms dari pengguna tu

hani: amboih, nak melancong mana tu? aku melencong retila

afzan said...

tikaleh: ye ke? tapi berita rare mmg senang jumpala. haha!

♥Aien Najwa♥ said...

relax bro..cool hehe..bajet macho jgn ler..bajet kacak xper, kuang2..peace!!~~=)

ch000tz axoera said...

sape tu..?? kim salam kat dia bleyh hehehe

Alif Amin Othman said...

Ni apa hal buat entri buat orang ber'bajet' dengan gua ni?

err, hai @ch000tz axoera... hihihi

Alif Amin Othman said...

Ni apa hal buat entri buat orang ber'bajet' dengan gua ni?

err, hai @ch000tz axoera... hihihi

afzan said...

alif: amboih adek, agak2la kalau nak ngorat pun. yg lu post sampai 2x ni apasal?

choootz: ehem, berkenan ke dgn brader badan ketak-ketak ni?

ch000tz axoera said...

xsuka xsuka xsuka pic ni!!!!! haha

ch000tz axoera said...

heheeheh ketaq2 kaaaaa

afzan said...

chootz: yup ketak-katak. ketaq-ketaq tu lain pulak bunyinya bila ikut slang utara