Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Merenung jauh

Posted by afzan On Tuesday, February 22, 2011 20 comments



Sungguh asyik budak ini melihat air pancuran di depannya. dari raut mukanya tentu dia tengah berfikir bagaimana fenomena air pancut ini terjadi, atau mungkin juga mecongak-congak bilalah dapat terjun dalam kolam ni. apa yang pasti nak ambil gambar candid ni bukanlah semudah yang aku sangkakan. banyak faktor kena ambil kira. silap hari bulan boleh makan kaki. haha!


*p/s: dah berapa entry aku tak post gambar rberorientasikan agam manusia. kadang-kadang rindu jugak nak melihat mimik muka dan karenah mereka. ye dak?

20 comments:

yangyuyu said...

pandai main shutter ni..nice...

nanti share la gambar lompat pulak ye..hehe

ejai_ej said...

hehheheh... mmg khusyuk aku nampak. ader cerita bro..

eda_ej said...

anak sape nih??

afzan said...

ummie: gambar lompat? nanti aku godek2 gambar lompat yang berkurun lepas aku masih simpan rapi :)

afzan said...

eda: ntah anak sape ntah. Chinese boy ni.

ejai: sebab ko ngan eda sekelamin, aku sekalikanla komen korang beruda. biar makin rapat. haha!

white rose said...

cute laa dak tuh...
manje je...

afzan manje ke?
oh, tidakkkk...!!!

amiramukri said...

comel lah budak ni :) muka chinese . *err , chinese kah ?

cekelat pekat said...

adik itu sangat comel!!!pinkish!!!

as-syahir said...

seyes,gamba ni sangat lawa..... bez tgk budak2 yg 'preoccupied'...hehe

iKhRam said...

iyer.. tngkapla seberapa byk ragam manusia utk dikongsi bersama..

kenapa kita tidak seakrab dulu..?? adakah kita masing2 sudah semakin dewasa?? hehehe.. saje mngusik!!

iKhRam said...

iyer.. tngkapla seberapa byk ragam manusia utk dikongsi bersama..

kenapa kita tidak seakrab dulu..?? adakah kita masing2 sudah semakin dewasa?? hehehe.. saje mngusik!!

Nurr Kasih said...

comel sgt budak ni..jauh renungannya. mmg great captured..byk cerita dlm pic ni :)

Bangjal Dua Tiga said...

anak memang menggemaskan bro...

afzan said...

white rose: manja? manja la sangat. haha!

amiramurki: yup, chinese boy

Puteri Balqis said...

cantik gambar..suka tengok air tu=)

afzan said...

as-syahir: masa tu tgk mimik muka diorg boleh buat kita senyum nipis. ye dak?

nurr: cerita? ni mesti hebat buat rumusan masa sekolah dulu-dulu ni. banyak dapat isi tersirat :)

afzan said...

bangjal: nak-nak anak sendiri ye dak?

ikhram: jangan risau, akan diusahakan :)

rizwan's sweetheart said...

hambar ctk.. budak pon kiut

jemput drop komen kat blog fda... tntg ragam hubungan perasaan & ayat pengasih

TiKa LEh said...

budak ni mcm marah je..ad org tlh mengganggu konsentrasinya..hahhaahh

i am S!L4H.. said...

haha..khusyuk lohh die..msti tgh pikir formulan kan..hahah
ank sape la niiii