Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penat

Posted by afzan On Thursday, December 30, 2010 28 comments


Penat penantian 14 tahun, sudah terjawab semalam. ditambah pulak dapat cuti free satu hari - hilang terus sengal-sengal badan. tapi, penat rizmi berlari ke sana ke mari beginila jadinya. melepek di kaki tangga. haha!

HARIMAU MALAYA KINI MENGAUM SEMULA. TAHNIAH!
-TANAH TUMPAHNYA DARAHKU- 

28 comments:

dayah SnoW Heuka said...

tahniah Malaysia^^ dapat cuty g hehe

iKhRam said...

ya allah..
penat2 si rizmi.. makin comel nampaknyer..
kalau ada depan mata ni.. tak tau la nak buat apa kat budak nie.. comel sungguh..

alhamdulillah
akhirnya kita menang jugakkan..
semoga keseronokkan kemenangan ini kita kongsi kesemuanya kan?
sebab semuanya sama2 bangga dan seronok..

maruah negara kita
akan sentiasa terpelihara
teringat slogan kebanggaan negara kita

"MALAYSIA BOLEH"

yang benar
IKHRAM

honeyvsbee said...

bulat nyer mata dia..

dayah SnoW Heuka said...

tahniah Malaysia^^ dapat cuty g hehe

i am S!L4H.. said...

hehe cutii bestt...
rizmi tu msti aktif mcm ayhnye dulu kan?hakhak

white rose said...

rizmi bersorak2 sebab dia dah tau Malaysia menang...

Cayril Ikhwan said...

tgok adik ni..menunggu selama 14 tahun ....go go malaysia

yangyuyu said...

boleh pulak company aku tk bg cuti esok sebab nak repalce dgn cuti raya cina, hangin sungguh, apapun aku tetap ponteng keja sok

adek dah besar said...

jenis orang jerja gomen! suka lah!

miss husna said...

comeynye model dlm entry neh...tlong cubit2 kan ppi die...geram33 *_*

afzan said...

adek: bukan gomen je, semua org pun sama dapat. ingat najib tak jaga undi org swasta ke?

afzan said...

dayah: amboh suka benor dayah dapat cuti. jumpa pakwe la tu

afzan said...

ikhram: dah dapat seru tu. apa lagi, makwe dah ada rasanya

afzan said...

silah: biasala, mana tidak tumpahnya kuah kalau tak ke nasik

NOOR FATIN said...

comelnya dia.. huhu

geekz36 said...

comel gambar ni. d90 ke?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Yang penting......esok cuti !



hehe...

Cikbelog said...

selamat bercuti dan tahniah buat Malaysia tersayang..hee :)

Nurr Kasih said...

selamat bercuti..cute rizmi :)

CikBulat said...

http://fairyofmylove.blogspot.com/2010/12/aku-nak-bagi-award.html

award ini untuk rizmi. haha. comel2!! suka2!!

afzan said...

geekz: yup d90. macam mana boleh tau bro? sekilas ikan di air, dah tau jenis kamera yang dipakai. peh!

afzan said...

kak rin, nurr & cikbelog: selamat bercuti jugak. 3 hari cuti ni. panjang betul!

azi nur said...

tnpe mereke2...xle saye merase cuti arini...hoho

http://azisweetness.blogspot.com/2010/12/2010-kata-pergi-2011-kata-mari.html

TiKa LEh said...

d90 ke??aish..impress mcmane bleh thu..hahah...apa2 pun thniah jd rkyt mlysia..hahah..

A.D.A.M. said...

Suka tgk mata dia.

Malaysia Boleh! =D

afzan said...

azni: tula credit to MALAYSIA team

afzan said...

Tika: amboih macam amik examla plak nak jadi rakyat malaysia. haha

pu3mas89 said...

comel comel !