Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sand painting

Posted by afzan On Tuesday, November 30, 2010 18 comments


daddy, rizmi & mommy - sama-sama memerlukan. kalau takde kerak-kerak pasir di situ, agak-agak mesti korang ingat aku dah buat vandalism. yela menconteng di semen yang tidak kering. tapi apakan daya itu hanyalah pasir semata-mata!




oohh, rupanya se kecil ini yang buat mural ni. tapi bukan di dinding bangunan, itu tak baik orang tua kabor! rizmi kamu memang ada art, sesuai dengan nama kamu Rafael Khwarizmi Rizq : ) supposedly kenala jadi pakar matematik bukan?

18 comments:

Abu Luqman said...

singgah malam....sini apa khabar ye

TiKa LEh said...

bukan penggnti rafael nadal ek???heheh

afzan said...

tika: rafael nadal? nanti aku soh dia pegang raket tennis. tgk dia nak ke tak :)

Cik Bulat said...

asal nama akak xda rizmi.. geram geram. haha~

PhotoGraphic said...

haha..ye ke x rizmi y buat ni?..haha

nur said...

mana tak tumpah kuah kalau bukan..
ALL IN ONE

tiefazatie said...

cumil2!!!

afzan said...

abu luqman: khabar waras saja :)

afzan said...

bulat: ala tak retila nak buat bulat-bulat macam tu. adeh! dia dah majuk pulak dah

afzan said...

nur: kuah tak tumpah kalau kita makan dengan cermat :)

iKhRam said...

bila tgok rizmi.. rasa nak jadi ayah dgn kadar tiba2..

i am S!L4H.. said...

hheee...comel je......

afzan said...

ikhram: tu dah bagi hint tu :)

afzan said...

silah: tengokla genetik siapa.. hahaha!

i am S!L4H.. said...

hahahaha......ye la.....hahah

akmafaizal said...

Insya Allah jadi ahli nujum eh..eh...pakar math yg pandai lukih2..Amin

afzan said...

akma: harap masin mulut di situ :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

comell sgt ur son!!!
send my warm regards to him!!