Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rizmi berbaju tidur

Posted by afzan On Thursday, November 04, 2010 26 comments



setiap kali pulang dari taska pada sebelah petangnya, pastinya rizmi sudah bersiap-siap dengan baju tidonya. harap-harap dia tidak berlari ke sana-sini kelak bajunya perlu ditukar kerana berbau peluh : )
dah besar rizmi sekarang ni dan sudah pandai beraksi di depan lensa!

p/s: rambut sudah panjang, minggu ni kita pergi gunting. raya kenala rambut kemas ye dak?

26 comments:

ejai_eda said...

adeh.. cutenye possing.. hehehhe.. hero remaja pon kalah.. hehehhe

Shiela Latif said...

dak comel kena potong rambuttt... =))

afzan said...

ejai: ni baru hero kanak-kanak. hero remaja lain kriterianya

afzan said...

shiela: potong tepi je kot, kalau kasik pendek lain pulak jadinya nanti

AngahSayang2314 said...

org kata bukan kemas jer tapi cantik tertarik memang da boom hehehe

afzan said...

angah: amboih siap menyanyi lagi. hepi nampak! taula tak sabar nak cuti esok. haha!

LyNn HaMzAh said...

comey2...suka tengok...

MommyRizmi said...

alahai anak omak...sudah besar pun dia...sekejap jer dh 2 taun 6 bln..n bakal jadik abg long...harap2 kurang ler tabiat merajuk secara tiba2 tuh..

Sasa Al-Sharif said...

bakal modeling :)

Nurr Kasih said...

salam..
wah comelnya rizmi..pandai pula posing tu :).
dah angkat 50mm ye?..nice bokeh. x boleh jadi ni hehe..

afzan said...

nurr: adeh, macam mana boleh tau pakai lens apa ni. ahli nujum ke apa?haha

afzan said...

mommy: habit merajuk secara tiba-tiba tu memang tak dapat dikikis pun. fragile la katakan :)

afzan said...

lynn: thanks. rizmi cover gigi tu sebenarnya

afzan said...

sasa: modeling? erk, jadik model lensa bapak dia je sudahla~~

Kalamhati said...

alaa comelnyee..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

comel....aunty LM nak kiss boleh?

afzan said...

kalamhati & lydia: thanks.. belum tengok tahap keaktifannya lagi. lagi "comey"!

:: Zanna :: said...

btol tu kena potong rambut yER rizmi baru handsome..hehehe :)

ahmad jo said...

cutenyer beliau... hehe :D

afzan said...

zanna: tapi kalau rizmi berambut pendek, macam nakal je lagaknya :)

Sabri said...

nmpk hensem plak bdk tu..hehe

adek dah besar said...

macam muka adek dah besar
kqah kah kah kah!

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

comel giler~ ^_^

afzan said...

sabri & unspoken: tapi kesian sekarang tengah kena chickepox, ni mesti berjangkit dari PM kita :)

afzan said...

adek: acer cube aok kabor antei mane yg same tu?

Ms. qisha iyana harun said...

cumeyl n ensem!! :)