Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menikmati keindahan alam

Posted by afzan On Sunday, October 03, 2010 12 comments


ambil gambar berlatar belakangkan gunung paling tinggi di Malaysia memang sangat asyik. tapi tidaklah seasyik sepertimana berada di puncaknya



jika berjalan janganla asyik medongak! sesekali kena pandang ke bumi juga. tidakla terjelepok akibat tersandung akar pokok

12 comments:

relevan said...

Salam Afzan..kat mana ni?..

afzan said...

w'salam. ni kat KK. gi bulan 5 lepas ada conference. alang-alang dah sampai, gi jejalan ye dak?

nurr kasih said...

salam..
nice pic..panorama KK :).

Tomato Gurl's Life said...

cantiknya gambar panorama ni..

afzan said...

tu dia orang sabah dah meng"iya"kan tempatnya :)

Cik Bulat said...

huu.. lawanyee! cuwik gmbr!!

afzan said...

bulat: tengok boleh.. curik tuhan marah!haha

Daddy Cool said...

Salam perkenalan...

Cantik sekali panorama yang ditembak...

Tukar link yer..

http://daddy-amatur.blogspot.com

dakpipimerah said...

lawa!!gune camera jenis ape ni?

afzan said...

daddy cool: salam perkenalan. amboi ni boleh nyanyi lagu daddy cool ni. pernah hits satu tika dahulu

dakpipimerah: thanks. guna nikon tapi banyak lagi nak kena godek ni. manual pun tak khatam lagi

AngahSayang2314 said...

tempatnya cantik tapi kat ner yeeeeee???

afzan said...

kat KK ni angah :)