Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jaya kini dalam sejarah

Posted by afzan On Monday, October 11, 2010 9 comments




 Suatu ketika dahulu, Jaya bergitu sinonim sebagai pusat membeli-belah ternama di pahang barat seperti lipis, jerantut, raub dan bentong - bentong aku tidak berapa pasti! tapi apa yang pasti kini nama itu hanya tinggal kenangan dan telah diganti dengan pasaraya aktif yang tidak seberapa aktif!
p/s: jaya dan jaya jusco adalah dua nama yang tidak bersangkut paut antara satu sama lain




sekali tengok macam iklan ubat nyamuk pun ada! adek dah besar tak pernah jemu menjadi bahan ujikaji aku dalam mencari panorama yang menarik. thanks mate!

9 comments:

Webmaster@Echam said...

Dulu kecik2 koi kemaruk sangat ke JAYA Jerantet sbb boleh beli pensil tekan.... hahahahhaha

afzan said...

kalau keh gi jaya, memang carik baju forestla jawabnya. baju tu pun yang famous satu masa dulu. haha

MommyRizmi said...

gambo kat atas tu saya yg amik kan?kan?

afzan said...

a'ah.. ye latu. hebat jugak awok ni ye! two thumbs up!

Cik Bulat said...

haha. banyak kali muka adek besar di lensa~

afzan said...

kalau tak dia, rizmi.. kalau tak mommyrizmi. pusing-pusing orang yang sama. cuma tempat je yang lain!

AngahSayang2314 said...

mmm angah tak tahu pun angah tak pernah ke sini pun wa..wa..wa.. sob..sob..

afzan said...

orang pahang tegar je tahu kewujudan jaya ni. kira spesis rare gakla ni. haha

adek dah besar said...

cis baru ku tengok ada iklan abg ubat nyamuk di sini ek..

thans broo....