Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malam di Putrajaya

Posted by afzan On Tuesday, September 28, 2010 9 comments

sambungan..

entry kali ni ada sambungan dari entry sebelumnya - senja di Putrajaya. kalau ada senja tentula ada malamnya. ye dak? tapi takdela malam sangat. dalam jam 8 lebih sikit je. tak elok bawak anak kecik (rizmi dalam kes ni) keluar malam-malam - pesan orang tua-tuala. aku masih ingat segala pesan nenek moyang aku sehingga kini. tapi kali ini boleh dikecualikan sebab nenek & atuk ikut sekali. haha!


jalan masih lengang. waktu-waktu macam ni tak ramai lagi yang keluar. aku syak dalam jam 9 lebih mesti penuh orang kat sini beraksi di depan lensa




dalam perjalanan pulang sempat lagi berhenti ambil gambar masjid putrajaya bilamana malam. masa senja manala ada lampu warna warni cenggini. :)



macam kenal je gambar ni. masakan tidak, gambar ni pernah sneak peek masa entry salam lebaran tempoh hari. kira dah basila eh untuk entry kali ni. alahai!



disebabkan aku tidak membawa tripod malam itu, maka hasil yang aku dapat kurang memuaskan. mana boleh orang yang normal seperti aku ini pegang kamera selama 5saat tanpa ketar ye dak?

9 comments:

Putra Mama said...

cantiknye..

Webmaster@Echam said...

Comey2....

nurr kasih said...

salam..
cantik pic..ni x pakai tripod, klu pakai tripod lagi la lawa. teruskan berkongsi pic..

afzan said...

putra mama & echam : thanks. banyak lagi yang nak kena belajar ni. org puji terus semangat jadi lain macam :)

nurr: w'salam.. terima kasih. tu yang gegar2 skit tu. tangan tak stabil.haha

GaDis CoMeL said...

nice job! memang lawa.

Cik Bulat said...

Cantiknya langit ! lalala~ nice gambar ! pinjam kamera satu hari nanti ! wawa~

AngahSayang2314 said...

wah cantik2 gambar yg afzan ambil nanti kalau angah beli lensa bole ajar kan???

afzan said...

cik bulat datang lagi. memang pembaca tegar cik bulat ni. tq

angah: boleh je sikit-sikit. org kabo tak baik kedekut ilmu ye dak?

afzan said...

gadis comel: tq! amboi berseri-seri pagi ni ye