Thursday, July 29, 2010

Bila kami berada di PD


Ni ada beberapa keping gambar yang aku sempat snap masa pergi kenduri kawin aleen di PD. wah beach wedding tu.. anyway, congrats aleen & selamat pengantin baru. walaupun dah hampir sebulan tapi better late than never kan?so sempat gakla berjumpa kawan2 lama kat mrsm dlu. tak ramai, tapi kira okla tu.


 
macam biasa, rizmi memang tidak pernah diam. ada aja aktiviti yang ingin dilakukan


gambar rakan2 wife aku merangkap kawan aku gak. dari kiri: acab, moon, jun, goku & wani. ni memang geng pecah perut kat mrsmkp satu ketika dulu


masih menunggu aleen yang tak pernah letih ngan photoshoot. rizmi dah berapa kali minum air dan nak terjun laut. nak kejar fish katanya


rizmi dah boring. tidak keruan lagaknya. kami masih belum dapat bergambar dengan aleen lagi. jam menunjukkan kol 4++ dah ni. alahai~~


finally berjaya gak kitorang bergambar ngan pengantin.  
Disclaimers: gambar ni bukan milik aku. dapat di FB selepas di tag oleh photographer yg in-charge utk wedding ni


waktu untuk pulang. pastu kami melepak kat pantai teluk kemang sambil minum air kelapa & makan goreng pisang. thanks ali sebab belanja ^^



No comments

© aku, dia & lensa
Maira Gall